Translate

wtorek, 23 lipca 2019

Nerwy mi wysiadajoooo

Napisałam post. Dodałam (po jednym zdjęciu, każde ładuje mi  minimum! 10 minut) już kilka zdjęć. Już prawie byłam na końcu tej karkołomnej drogi... i coś sobie klikłam. Nie ma. Wszystko znikło. Nie mam dziś już siły wklejać tych zdjęć. Jeśli chcecie, to zaglądnijcie na mój instagram. Hasztag bartuśkot lub bartuścat. Nienawidzę dodawać zdjęć do posta na telefonie....
Pozdrawiam serdecznie.
 Jak mi wena wróci to napiszę wszystko jeszcze raz.

7 komentarzy:

  1. napisz, napisz, wklej i zapodaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio tylko telefonem pracuję i rzeczywiście potrzeba cierpliwości, aby nic nie spieprzyć.
    Czekam na powrót Twojej weny i nowy pościk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję, mnie to nawet na komputerze potrafi cały post wciąć i dopiero niedawno odkryłam, że on jest, tylko gdzie indziej. Na telefonie nigdy nawet nie próbowałam. Mam nadzieję, że uda Ci się i wkrótce post zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh, zdarza się, ale rozumiem, ze cierpliwości czasem nie starczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie wersji roboczej zapisało Ci się - sprawdź, też mnie się to zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spokojnie, spokojnie- lato jest, to się nim ciesz!i wracaj do nas z nowymi pomysłami i wpisami

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze zmniejszamzdjecia wtedy laduje migiem i nie zabiera duzo miejsca na blogspocie ;)

    Trzymam kciuki zeby naspepnym razem poszlo sprawniej <3

    OdpowiedzUsuń