Translate

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Przyszła do mnie...

nie wiem skąd? Pierwsza przyszła czarnula, Rebeka. Pojawiła się nagle na ścieżce do mego domu i jest. To było jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj kilka zdjęć dodaję. Miały być wampiry i inne takie ale nie było czasu na szycie. Więc śpią sobie w trumnach i czekają na swoją kolej.






Goła przyszła, bo po drodze ją napadli i obdarli z ubrań. Dobrze, że chociaż buty miała na nogach. Zaraz mnie zapędziła do maszyny i ubrania szyć kazała :) Więc teraz paraduje w spódnicy i sweterku.


A potem zjawiła się Gosia.
Gosia od razu chwyciła mnie swoją urodą i krągłościami za serce.
Zaraz po pierwszej nocy w mym domu pojechała ze mną do pracy.





Wczoraj miała być sesja na zieloną niedzielę, ale nie obrobiłam zdjęć bo padłam jak mucha razem z córką. Chyba zasnęłam szybciej niż ona :) Byłyśmy z Gosią na działce, koło mojego już w połowie skończonego domu. To chyba moje ulubione miejsce do siedzenia, leniuchowania, focenia i robótkowania. Gosia biegała to tu, to tam. Oglądała ogródek, jeszcze pustawy. Ja w tym czasie robiłam jej szal, bo wieczorem  jest chłodnawo.







 Zachodzące słońce świeciło jej w oczy.


Zdążyłam w ostatniej chwili z szalem przed nadejściem fali chłodu.


Gosia jest moją pierwszą MTM Barbie. Jestem zachwycona, jest fajna, masywna i pięknie pozuje. Jeszcze nie ogarniam tematu więc zdjęcia ciut sztywne :D 
A zapomniałam, że mam jeszcze kilka grubci, które nadal tkwią w pudełkach. Te dopiero są bidne, już nogami przebierają od zeszłego roku, a tu nikt ich nie chce wypuścić na wolność. 

Pozdrawiam Was serdecznie i przepraszam, że musicie jeszcze na wampirusy poczekać. 
Danka





22 komentarze:

  1. Obie bardzo piękne :D a fotki w plenerku super wyszły :D
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Napisz proszę do mnie maila, bo ja u Ciebie nie mogę znależć
    w sprawie Zmierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krągłe jest piękne,
    bo jest piękne i krągłe :DDD

    gratuluję panienek PLUS - One
    potrafią zauroczyć, ja się Im
    nie oparłam i lada moment to
    będzie spora grupka klasowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też coraz więcej. Tylko biedule siedzą w pudełkach bo nie ma miejsc siedzących na półce tyle...

      Usuń
  3. szafirkowe wdzianko cudnie
    kontrastuje z tymi włosami -
    bardzo mi się podoba ten mix
    różu z pomarańczem - mam i ja
    tę niunię ale na zwykłym ciałku
    PLUS, bo lubię udanie zaokrąglone
    łokcie i kolana w wersjach Pal Azji

    a sukienkę masz fartem, czy razem
    z lalinką? sukienusia podoba mi się
    ale sama lalka od niej - średnio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalka od sukienki została przerobiona na postać z filmu. I uważam ją za ciekawą postać 😊

      Usuń
    2. POKAŻ, POKAŻ, POKAŻ tę postać!!!

      Usuń
    3. Jak się doczeka żakietu 😊 na razie świeci biustem w samych dżinsach 😀

      Usuń
  4. Śliczne panny i odziane gustownie. Brzoskwiniowy sweterek i te podarte jeansy to moje ciuchowe faworytki. :) Co do koloru włosów, to wolałabym rude, zamiast tych czerwonych?różowych?
    Jestem tradycjonalistką i nie przepadam za nienaturalnymi kolorami włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włosy są tak różowe jak tylko się da. Taka odskocznia od zwykłych kolorów mi się trafiła. Zdecydowana większość lal u mnie normalne kolory włosów.

      Usuń
  5. Och! Z wielką chęcią obejrzałam Twoją Gosię na zdjęciach, bo jakoś rzadko trafia się na blogach (a przynajmniej ja nie mam do niej szczęścia). U Ciebie nawet bardziej mi się spodobała twarz, niż na fotkach promo! Ciałko kusi mnie od dawna, bo ciemnoskóra curvy (choć lalka z fajną artykulacją) nie ma tak fajnie ruchomych łokci i kolan! Mtm czarują nie tylko sympatyczną buzią, ale też obłędną możliwością pozowania, co z wielkim powodzeniem pokazałaś na plenerowych zdjęciach :-)
    Pozdrawiam i gratuluję nowej panny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio u kogoś widziałam tę ciemniejszą grubcię mtm i zaskoczyło mnie to, że ona ma inaczej zrobione stawy. Myślałam, że są takie same.

      Usuń
  6. Obie panny urocze!
    Śliczne mają ubranka.
    Plenerowe zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba już pora, żeby i do mnie przyszła taka fajna Rebeka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. To krągłe ciałko jest piękne 😊

      Usuń
  8. Oj tam, wampiry są przereklamowane, a Gosia ma fajny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny ma 😀 ale naprawdę jej pasuje. A wampiry niech siedzą w ciemnicy bo teraz długi dzień i szkoda nosa na słońce wystawiać ☺

      Usuń
  9. Wampirom słońce szkodzi , niech spokojnie śpią. MtM to jest to !!!
    Gdyby większość lalek miała taką artykulację życie fotografa lalkowego byłoby łatwiejsze :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię pulcherinki i także przymierzam się do pulcherii MtM :-) Piękne ciuszki :-) Jak to dobrze, że samotne golaski znajdują domki i odpowiednią opiekę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie śliczne. Ale moją uwagę przykuły dwie rzeczy - spódniczka i to niebiesiutkie ponczo. Cudo!

    OdpowiedzUsuń